marți, 20 iulie 2010

Utilizare wikimapia (proiect CIFRU)

Accesati wikimapia aici: http://wikimapia.org/
Este un instrument super pe care l-am folosit  in cadrul cursului derulat prin proiectul european CIFRU.
  • Am adaugat, pe harta, marcaj pentru laboratorul de fizica al liceului meu (Liceul Teoretic Tudor Vladimirescu, Bucuresti) - am  atasat si cateva imagini din laborator.
  • Totodata am editat pe harta si locatia salii de festivitati a liceului (initial exista un corp de cladire al salii de sport, astazi insa in acea zona se afla o cladire noua in care se afla sala de festivitati, alaturi de cancelarie si alte spatii noi - sala de festivitati este moderna, spatioasa, cu dotari excelente). A fost necesar sa modific vechiul marcaj referitor la sala de sport (realizat de alcineva), nemafiind actual. Ma bucur ca am avut permisiunea de a realiza acest lucru, actualizand informatiile despre liceul meu  (mi-am facut cont pe wikimapia). 
  • In etichetele locatiilor marcate de mine, respectiv in comentarii, am mentionat faptul ca editarile au fost realizate in cadrul proiectului CIFRU. Este primul curs in care ceea ce ni se prezinta la fiecare intalnire a cursului imi este de folos imediat, de aceea am dorit sa mentionez proiectul (merita sa afle si alti profesori).

Vedeti mai jos o secventa a hartii cu localizarea laboratorului si a salii de festivitati (functioneaza interactiv):





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc. Opiniile dumneavoastra imi vor fi de folos.