sâmbătă, 24 iulie 2010

Curs Excel (proiect CIFRU)

Astazi am finalizat o lectie Excel 2007, in cadrul Modulului 1 al cursului derulat prin proiectul european CIFRU.
Chiar imi place versiunea Excel 2007.
Nu prea am eu rabdare la formatari, dar a meritat sa incerc facilitatile pt diagrame, tabele, formatari conditionate, etc.
Imi place si noua organizare, desi am inca dificultati la localizarea unor comenzi.
Imi place si faptul ca bara de formule se extinde, obtinand o vizualizare mai buna.
In rest, parerea mea este aceeasi: important este sa rezolvi problema pe care ti-o propui, indiferent ce versiune aplicatiei pe care o folosesti.
Cu versiunea 2003 am reusit chiar sa realizez unele simulari pentru lectii de fizica.
Iata cateva secvente din timpul functionarii aplicatiei:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc. Opiniile dumneavoastra imi vor fi de folos.