sâmbătă, 4 aprilie 2015

Idei de primavară (2015)

În ultima primăvară școlară ...


În săptămâna 6 - 10 aprilie 2015 ("Școala Altfel") am desfășurat cu elevii mei (clasa a-XII-a B, Liceul Teoretic "Tudor Vladimirescu", București) câteva activități:
  1. Ameliorarea ambientului clasei
  2. Vizionarea unui film educativ
  3. Meci de debate
  4. Participare la Festivalul - concurs Flok-Rock "Andrei Paunescu"
  5. Armonie și lumină.
Pagina wiki dedicată activitățilorhttp://emiliapausan.wikispaces.com/Scoala_Altfel_2015 
(pagina poate fi accesată de vizitatori folosind contul guestEP, parola find tot guestEP).

Am adăugat în această postare raportul activităților și câteva imagini, cu detalieri scurte privind două dintre activități.




Raportul activităților (pe scurt):




Detalii privind două dintre activități

1. Ameliorarea ambientului clasei

În cadrul acestei activități ne-am ocupat de colțul verde al clasei - vedeți mai jos câteva secvențe din timpul acestei activități:



Așteptăm acum ivirea plantelor din semințele plantate în recipientele realizate de noi, cărora le-am adăugat soluții pentru umidificarea pământului. Ideea nu este nouă, dar este prima noastră încercare (există câteva detalii importante pentru ca ideea să funcționeze optim).

4. Festivalul–Concurs Folk-Rock „Adrian Păunescu”

S-a desfășurat în sala de festivități a liceului (9 aprilie), participanți fiind elevi din mai multe școli bucureștene.
A fost un început al unei tradiții ce va continua peste ani cu sprijinul d-lui Director (Pavel Lazarov) și al fiului marelui poet, prieten al liceului nostru.

Felicitări tuturor participanților, dar și organizatorilor!

 

Mulțumim și televiziunii TVH pentru promovarea evenimentului (secvențele de mai sus sunt postate pe canalul TVH20RO al acestei televiziuni).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc. Opiniile dumneavoastra imi vor fi de folos.