duminică, 15 septembrie 2013

Portalul escoala

Incepe un nou an scolar (2013-2014) si am dedicat cateva ore pentru organizarea resurselor pe care pe pot folosi in cadrul lectiilor.
Pentru inceput voi  aminti de resursele oferite de portalul escoala.edu.ro pentru laborator virtual
Laboratoare virtuale pentru lectii de Biologie, Chmie, Fizica

Biblioteca pentru Fizica contine simulari pentru toti anii de studiu.
Am utilizat deja, in anii anteriori, cateva dintre aceste simulari.
Din pacate ele pot fi accesate numai online. Eu am realizat o captura de ecran cand utilizam softul si am prezentat clipul demonstrativ, solicitand elevilor sa acceseze portalul si acasa (nu am la scoala legatura la Internat suficient de buna).

Aveti, mai jos, acces la aplicatiile pentru fizica (utilizati modul Full Screen).